Виявив учора, що прорвало трубу в підвалі. Аварійники, які оперативно прибули, пояснили, що перекрити воду не можуть, бо прогнив кран. Трубу прорвало певне теж через те, що прогнила. Очевидно, сталося це через гідроудар, коли відновлювали водопостачання після масового ракетного удару, який призвів до тимчасового зневоднення Тернополя.
Мої претензії з приводу стану комунікацій працівниця обслуговуючої компанії «Будсервіс» парирувала фразою «А чому комунікації не поміняли попередні ЖЕКИ, ми ж тільки недавно почали обслуговувати?». Мабуть, тому, що мої систематичні намагання заставити належно працювати (а не просто робити вигляд) попердні ЖЕКи, зазнавали невдач через кришування ЖЕКів управлінням ЖКГ та керівництвом міста.
Кілька років тому з аналогічним станом комунікацій зіткнувся в панельному будинку на Східному масиві. Працівник ПП «Східний масив» намагався перекрити стояк гарячої води у підвалі і кран розкришився у нього в руці. Старший чоловік мужньо собою затуляв струмінь гарячої води, намагаючись розрулити ситуацію. Я писав тоді пост у ФБ про це і апелював до мера міста Сергія Надала щодо необхідності замінити принаймні крани у старих будинках, якщо не ключові комунікації.
Вчорашній випадок продемонстрував, що реально робилося за ці роки. Чи одиничний це випадок із зігнилими комунікаціями? Думаю, ні. Не заглиблюватимуся зараз ще у тему стану горищ. В управлінні ЖКГ тільки постійно кажуть, що горища потребують капітального ремонту, але на це в міській казні немає коштів. Але чомусь мерія знаходить 12,6 мільйонів для щойно створеної фірми або 43 млн грн на модернізацію пляжу (кому цікаво, деталі про ці сумнівні витрати лишу в коментарях). Сергій Надал, може пора вже повернутися обличчям до господарки міста, а не думати тільки про процвітання маєтку в Маямі і тамтешнього бізнесу?
ПС. До речі, саме за каденції Надала Тернопіль віддали на поталу (і чого б це раптом?) кременчуцькій(!) фірмі «Будсервіс». Дві ремарки, які говорять про адекватність працівників цієї компанії. Одна з менеджером учора мені заявила, що не вони погано спрацювали свого часу після мого звернення, а мовляв, я спеціально пішов на горище і понищив результати їхньої доблесної роботи, щоб не платити їм гроші. На питання, чи повинні проводити працівники компанії перерахунки за ненадані послуги, ця менеджера відповіла: «Ні!». І після цього вони сподіваються, що я їм платитиму якісь кошти))
Андрій Вацик,
журналіст
Коментарі до посту читайте ТУТ.
Прокоментуйте