На Гаївському мості в Тернополі, який нещодавно пройшов масштабну реконструкцію, виявлено помітні пошкодження дорожнього полотна. Ці дефекти викликають серйозне занепокоєння щодо якості виконаних робіт в минулому та довговічності нової конструкції і правильної експлуатації зараз. Про це пише Місто.
Проблеми пішохідної зони
Окрім проблем з дорожнім покриттям, спостерігається просідання поверхні на пішохідній частині шляхопроводу. Це створює потенційну небезпеку для пішоходів і вказує на можливі структурні проблеми в конструкції мосту. Провалювання пішохідної зони може свідчити про недоліки в проектуванні або виконанні будівельних робіт.
Необхідність термінових заходів
Виявлені дефекти потребують негайного обстеження фахівцями та вживання відповідних заходів для запобігання подальшому погіршенню стану шляхопроводу. Важливо провести детальний аналіз причин виникнення пошкоджень та розробити план їх усунення.
Довідка
Гаївський шляхопровід – інфраструктурний об’єкт у Тернополі, що є частиною міжнародного транспортного коридору. Розташований над залізничною колією, він з’єднує масив “Східний” з іншими частинами міста та прилеглими населеними пунктами.
Реконструкція шляхопроводу розпочалася через його аварійний стан. Проект передбачав не лише ремонт, а й будівництво нової дворівневої транспортної розв’язки.
Спочатку роботи фінансувалися з місцевого бюджету, загальна вартість склала близько 50 млн грн.
Пізніше фінансування проекту здійснювалося з двох джерел: державного та місцевого бюджетів.
Як повідомляло Суспільне Тернопіль, реконструкція об’єкта розпочалася на початку травня 2019 року і передбачала не лише ремонт існуючого мосту, але й будівництво нової транспортної розв’язки.
Проект реконструкції включав два шляхопроводи, під’їзні шляхи та дві кільцеві розв’язки. Загальна вартість робіт оцінювалася у 280 мільйонів гривень. Станом на 8 червня 2021 року, було вкладено понад 200 мільйонів гривень.
Тернопільська міська рада виділила 30 мільйонів гривень на реконструкцію. Для завершення всіх робіт необхідно було ще близько 80 мільйонів гривень, з яких 28 мільйонів очікувалися від держави.
Оновлений Гаївський шляхопровід має чотири смуги для руху транспорту – по дві у кожному напрямку. Максимальна вантажопідйомність становить 100 тонн, що дозволяє пропускати як легковий, так і великогабаритний транспорт.
Інфраструктура нової розв’язки включає шість смуг для руху автотранспорту, зовнішнє освітлення, пішохідні зони та розворотні майданчики. Це забезпечує безпечний рух для всіх учасників дорожнього руху.
Технічні особливості нової конструкції включають монолітну, нерозрізну рамну систему. Ця технологія забезпечує надійність та захищеність від проникнення вологи, що значно подовжує термін експлуатації споруди. За оцінками фахівців, новий шляхопровід розрахований на 70-75 років служби.
У будівництві використано близько 5000 кубічних метрів матеріалів.
Шляхопровід є частиною автомобільної дороги М-12, яка входить до складу міжнародної траси М-30. Ця траса з’єднує Львівську та Луганську області, має загальну протяжність близько 1400 км і є найдовшою в Україні.
Відкриття оновленого Гаївського шляхопроводу відбулося 27 серпня 2020 року.
Прокоментуйте