Американська компанія Facebook розглядає можливість заборони розміщення політичної реклами в однойменній соціальній мережі напередодні президентських виборів в США. Про це повідомило в п’ятницю агентство Bloomberg з посиланням на джерела, передає УНН.
За їхніми даними, компанія хоче відмовитися від реклами політичної спрямованості, щоб мінімізувати кількість публікацій, що містять завідомо неправдиву інформацію, або таку, що вводить користувачів в оману. Відзначається, що рішення ще не прийнято. Джерела агентства стверджують, що в Facebook побоюються, що повна заборона політичної реклами може ускладнити ведення передвиборних кампаній кандидатів в президенти і обмежити їх можливості реагувати на поточну новинну порядку.
За інформацією Bloomberg, алгоритми Facebook на даний момент не перевіряють рекламні публікації політиків на достовірність.
59-і вибори президента США намічені на 3 листопада. Кандидатом від демократів на них, як очікується, буде колишній віце-президент США Джозеф Байден, від республіканців — нинішній президент Дональд Трамп.
Прокоментуйте