Під час демонтажу споруди виявили нові деталі, які вказували на нагальну потребу у реконструкції. Про це пише Голос.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області проводить реконструкцію мосту через річку Гнізна на 354 кілометрі траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече. Споруда була збудована понад 90 років тому і перебуває в аварійному стані. Руйнування мосту значні. Попередньо необхідний повний демонтаж і зведення нової конструкції «з нуля».
У Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області запевняють, це буде перше реальне будівництво з 2008 року на державних дорогах області.
Зараз стару аварійну конструкцію мосту розбирають. Під час демонтажу проміжної опори підрядна організація виявила, що міст був ще більш небезпечним та фактично дивом не завалився.
Під час розбивання самої бетонної опорної частини також виявили відсутність будь-якого армування, тобто опорна частина мосту являла собою суцільний бетонний стовп.
Відомо, що елементи мостової споруди були зведені у 1962 році, вони повністю втратили несучу здатність. Ба більше, відсутність армування у бетоні для штучної динамічної споруди з нинішніми умовами навантаження від транспорту – це майже гарантоване руйнування з непередбачуваними наслідками.
Дерев’яні елементи на штучних спорудах були допустимими у минулому та позаминулому століттях, однак зараз на них неможливо розрахувати навантаження від руху транспорту, – повідомляють у сліжбі. – За останні десятиліття вантажопідйомність сучасних транспортних засобів збільшилася у рази. Так само у геометричній прогресії росте інтенсивність руху.
Нагадаємо, що міст через річку Гнізна розташований на ділянці траси М-19, де щодня проїжджає близько 15 000 транспортних засобів.
Зважаючи на небезпеку для усіх учасників дорожнього руху, стратегічну важливість траси М-19 для логістики Тернопільської області та країни, інтенсивний рух через місто Теребовля, Служба відновлення ініціювала невідкладний ремонт мосту. Уряд спрямував на роботи кошти Європейського інвестиційного банку. Фінансування є цільовим, ці кошти виділені на ключові проекти транспортної інфраструктури в Україні.
Реконструкція мосту у Теребовлі включатиме повне оновлення і самої споруди, і підходів до неї. Це особливо важливо, зважаючи на те, що ділянка дороги М-19 не була капітально ремонтована до повномасштабної війни.
Прокоментуйте