Опілля здобуло впевнену перемогу у конкурсі Народний бренд-2024.
Найкраще пиво — «Опілля». У цьому впевнені мешканці Тернополя, які знову визнали продукцію броварні переможцем конкурсу «Народний бренд-2024».
В організованому корпорацією RIA Медіа щорічному конкурсі «Народний бренд-2024» кращих із представників місцевого бізнесу тернополяни традиційно визначали онлайн-голосуванням. Тернопільська пивоварня «Опілля» була представлена у номінації «Напій (пиво)». Учасники голосування «Народного бренду-2024», як і попередні 7 років поспіль, перемогу впевнено віддали продукції «Опілля». Загалом це вже 13-а перемога тернопільської пивоварні в конкурсі «Народний бренд».
«Ми щиро вдячні всім, хто щоразу обирає «Опілля», відзначаючи його найвищою нагородою — довірою і любов’ю. «Народний бренд-2024» — це визнання справжньої якості нашої продукції, яку створюємо з великою повагою до споживача», — наголошують на «Опіллі».
У номінації «Напій (пиво)» змагались 4 його виробники. Участь у голосуванні взяли 3 тисячі 24 мешканці Тернополя, з яких 1 тисяча 754 проголосували за «Опілля». Тобто за справжнє пиво найдавнішої броварні Тернополя голосував фактично кожен другий. Найближчого конкурента в конкурсі «Народний бренд-2024» пиво «Опілля» випередило на понад тисячу голосів.
«Надаючи перевагу нашій продукції, споживачі підтримують українську традицію і дають нам наснагу створювати все смачніші натуральні напої. Зараз пивоварня виробляє 25 видів продукції, попит на яку стимулює до випуску смачних і корисних натуральних новинок. Завдяки вибору споживачів «Опілля» розвивається, податками укріплює економіку регіону й України, продовжує гуманітарні проєкти і допомогу ЗСУ, підтримує працівників броварні, які воюють за Україну. Тому вибір споживачів і загалом 13-та перемога у «Народному бренді» додає нам сил та наснаги й надалі впевнено працювати для українців і загальної великої Перемоги», — підкреслюють пивовари «Опілля».
Прокоментуйте