“Про те, як нас змушують платити за воду, яку ми не спожили, і чому апетити надавача послуг тільки зростатимуть”. Такий пост на актуальну для тернополян проблему розмістив журналіст Андрій Вацик, пише Місто.
Адже вже не є секретом, що різницю між загальнобудинковим лічильником і квартирним “розкидають” на всіх жителів, і платити за воду, яку ми не спожили, вже стало чи не нормою.
“Побачив, що істотно зросли нарахування КП «Тернопільводоканалу» (надалі – КПТ) за показниками загально будинкового лічильника. Це вода, яка незрозуміло куди собі поділася. Вода, яку абонент не споживав, але надавач послуг вимагає її оплатити. За вересень мені приписали утричі більше, ніж у попередньому місяці, – 4,1 м куб неспожитої води. Це об’єм, який в середньому у місяць використовує одна людина. Вирішив, що це вже занадто і спробував розібратися, що ж відбувається.
Виявилося, що за пів року нашому невеликому будинку на 40 квартир (зараз квартир менше, бо на першому поверсі – переважно магазини) приписали 520 кубів. Це додаткових 19 тисяч гривень за воду, яку ніхто з жителів будинку не споживав. І це лише по невеликому будинку. Уявіть, яка кінцева сума нарахувань за неспожиту воду на рівні всього Тернополя.
У водоканалі принаймні заспокоїли, що течі води у підвалі вони не зафіксували, а отже немає загрози підмивання фундаменту будинку. Незрозумілі втрати води у КПТ пояснюють малою чутливістю індивідуальних водолічильників, неодночасністю подання показників або помилковим (заниженим) поданням показників, можливим аварійним станом внутрішньобудинкових водопровідних мереж.
Нагадаю, КПТ регулярно проводить повірку лічильників (цю послугу оплачують абоненти!), тож дивно, що при цьому досі в когось лічильник працює несправно. Квартири в нашому будинку не затоплювало, тож аварійний стан мереж, через який кудись в будинку за півроку вилилось 50 (!) кубів води, теж таке собі пояснення. ВАЖЛИВО: водоканал приписує чималу кількість кубів і в нових будинках, де мережі нові, тому висновки робіть самі.
Виходить, весь Тернопіль чудить з показниками і через це усім доводиться оплачувати міфічні куби неспожитої води??? Сергій Зюбаненко, може вам буде цікаво вивчити це питання, адже потенційне офіційне шахрайство від комунального підприємства міської ради – це нічим не краще, ніж дії шахраїв з місць позбавлення волі.
На своє питання, що робить КПТ, щоб об’єм загадкових втрат води не збільшувався, а зменшувався, зрозумілої відповіді не отримав. Водночас дякую працівникам підприємства за оперативну реакцію на звернення.
ПС. Я особисто приписану воду не оплачую, розраховуюсь лише за те, що спожив згідно з показниками свого квартирного лічильника. Але ж так роблять далеко не всі. І поки існуватиме такий загадковий канал доходу, КПТ як надавач послуг зацікавлене лише у збільшенні, а не зменшенні нарахувань за показниками загальнобудинкового лічильника”, – написав Андрій Вацик.
У коментарях під дописом журналіста свою позицію висловив і “Тернопільводоканал”.
“У конкретному будинку частина абонентів систематично не подає показники лічильників. Це, звісно, суттєво впливає на згаданий небаланс. Отже, стверджувати, що цією водою начебто ніхто не користувався, не доводиться. Окрім того, тотальна більшість мешканців у вересні не допустила контролера підприємства до зняття показників у квартирах (передбачене законом контрольне зняття). Представник КП “Тернопільводоканал” зміг зняти контрольні дані лише в семи квартирах.
У понеділок, 27 листопада, контролер знову намагатиметься отримати актуальні цифри. Тож, користуючись нагодою, просимо і Вашого сприяння в цій ситуації. Сподіваємося, що зможете переконати сусідів надати доступ до квартирних лічильників”.
Прокоментуйте