Тернопільська митниця нагадує контакти Служби підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби.
Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби працює з метою надання технічної та консультаційної підтримки користувачам електронної транзитної системи і приймає запити цілодобово.
Тематика запитів:
- несправності чи збої у роботі електронної транзитної системи (ЕТС) та її складових;
- надання роз’яснень щодо особливостей користування системою;
- консультації щодо процедури спільного транзиту;
- адміністративна допомога у розумінні Конвенції про спільний транзит.
Тернопільська митниця нагадує контакти Служби підтримки
Звертаємо увагу, що запит обов’язково повинен містити:
- назву юридичної особи, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб – резидентів та нерезидентів) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців), ПІБ контактної особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону;
- код та/або назву підрозділу митного органу, посаду, ПІБ посадової особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону (у разі якщо користувачем є посадова особа митного органу).
Графік роботи Служби підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби: 08:00 – 20:00 (робочі дні).
Запити приймаються через:
- Модуль технічної підтримки Держмитслужби: help.customs.gov.ua;
- Email: helpdesk_NCTS@customs.gov.ua.
- Телефони для консультацій:
- +380 (44) 481-18-07;
- +380 (44) 481-19-14;
- +380 (44) 481-19-16;
- +380 (95) 783-67-01 (Viber, WhatsApp);
- +380 (97) 813-08-60 (Viber, WhatsApp).
20:00 – 08:00 (у робочі, вихідні, святкові та неробочі дні)
Email: ncts-monitoring@customs.gov.ua
Більш детальну інформацію можна переглянути за посиланням: https://customs.gov.ua/rezhim-spilnogo-tranzitu-ncts
Ми писали раніше: Володимир Петрук: “Компроміс як альтернатива відповідальності за порушення митних правил”.
Прокоментуйте