У Службі автомобільних доріг у Тернопільській області кажуть, що зараз головним завданням мостовиків є зробити прогонову будову, котра б витримувала сучасний потік транспорту, адже траса Н-18 на Тернопільщині є дуже завантаженою. Роботи тут виконує підрядна організація: ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ».
“Міст з балкового перероблюють в арковий. Вже влаштовано три основні елементи моста, а саме гофровану арку та дві прогонові труби із металоконструкцій системи Віакон. Прогонові труби використовуватимуться для пропуску великих потоків води. На вході та виході з труб на щебеневу основу будуть влаштовані матраци Рено (розміром 3х2х0,23м) для укріплення пойми річки Серет”, — розповідають у САД в Тернопільській області.
Тут також збільшили габарити моста до 9 метрів. Розширили і тротуари по обидва боки — вони матимуть ширину 1,5 м.
Сьогодні на мості проводять бетонування портальних стінок та відкрилків, пошарове відсипання піщаною сумішшю з ущільненням, а також влаштування підпірної стінки із габіонів Терамеш (4х2х1м) (їх використовують для зміцнення насипу моста).
«Як влаштовують габіони? Спочатку їх розташовують на поверхні без наповнювача, а також вирівнюють. Після, цього їх заповнюють різними фракціями каміння та щебеню.Особлива увага приділяється розміщенню каменю всередині конструкції. Саме від нього залежить тривалість експлуатації, міцність, надійність», — пояснюють в САД у Тернопільській області.
Всі технологічні процеси контролює представник незалежного технічного нагляду. На цьому об’єкті це Консорціум “Техексперт інжиніринг”
Про те, як стежать за якістю робіт на мосту, які сучасні технології використовують та коли очікувати відкриття руху дивіться у відео: