Насамперед, люди потерпають від дій колекторів, які вдаються до погроз, цілодобових дзвінків не лише конкретним особам, а й членам родини.
Про це зазначили у Тернопільському місцевому центрі з надання БВПД та розповіли про ситуацію однієї з клієнток – пані Галини, яка звернулась за отриманням консультації.
Жінка повідомила, що у вересні невідомі особи зламали її ID-банк, заблокували сім-карту та оформили на неї швидкі кредити у 3-х фірмах.
Жінка дізналася про це лише через 3 тижні, коли розблокувала свій телефон і почала отримувати смс з нагадуваннями щодо непогашення кредитів.
Пані Галина одразу звернулася за допомогою в поліцію, написавши відповідну заяву. Окрім цього жінка надіслала у фірми витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань. Проте, дзвінки та смс-повідомлення не припинилися.
Що робити та як діяти в даній ситуації рекомендують фахівці Тернопільського центру з надання БВПД:
- Коли фінансова установа порушила ваші права, ви можете написати заяву на ім`я керівника фінансової установи з вимогою припинити такі незаконні дії.
- Якщо це ніяк не вплине на ситуацію – зверніться до Національного банку України зі скаргою, або зателефонувавши 0 800 505 240, також можна скористатися додатком телеграм/вайбер – бот nbu_contact_bot
- Якщо колектори вдаються до погроз і цілодобових дзвінків – звертайтесь до правоохоронних органів.
- Якщо вас вже визнано потерпілою у кримінальному провадженні і підпадаєте під категорію відповідно до статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (якщо розмір доходів не перевищує 4962 грн, або маєте статус УБД, ВПО тощо) – вам може бути надана безоплатна вторинна правова допомога.
Прокоментуйте