Про це у своїй електронній петиції із закликом зменшити кількість зовнішньої реклами в місті пише Іван Федоришин.
«Щороку туристи з різних міст та країн відвідують наше місто. Однак збільшення реклами на вулицях та узбіччях доріг, порушення підприємцями міста естетичних норм при утриманні рекламних об’єктів в нашому місті призводить до непривабливого зовнішнього вигляду міста, порушує його історичний вид, зменшує його естетичну та туристичну привабливість, несе психологічний дискомфорт жителям та гостям міста, а також часто є причиною отримання травм та ДТП», — наголошує автор.
Відтак, дана петиція запропонована для врегулювання проблеми, пов’язаної із зовнішньою рекламою, що розміщена у місцях що закривають, спотворюють чи псують архітектуру нашого міста, виходить за межі нормального естетичного вигляду, перешкоджають безпеці руху та створюють небезпеку для життя та здоров’я людей.
«Виступаю із пропозицією до Тернопільської міської ради прийняти рішення, яке врегулює дану ситуацію і, зокрема:
– заборонити розміщення об’єктів зовнішньої реклами таких як щити, що стоять окремо на всій території міста та особливо в центрі міста,
– зменшити кількість біл-бордів, сіті-лайтів, вивісок, вітрин, інформаційних дошок та інших елементів рекламної продукції,
– заборонити роботу аудіо реклами на зупинках громадського транспорту,
– негайно демонтувати незаконну рекламу. Спростити процедуру демонтажа, збільшити кількість інспекторів, виділити ресурси на демонтаж,
– створити “нульову” форматну зону в центрі міста (без реклами)
– повністю заборонити розтяжки над вулицями (троли) як вид реклами. Також заборонити клеїти рекламу на стінах будинків, на вікнах та дверях», — пише Іван Федоришин.
Автор електронної петиції переконаний, що зменшення кількості зовнішньої реклами призведе до збільшення попиту на неї і пропонує проводити відкриті та прозорі аукціони з продажу дозволів на розташування рекламних засобів, що призведе до збільшення надходжень до міського бюджету.
«Як показує позитивний досвід українських та європейських міст, які обмежили кількість та “яскравість” реклами в центрі, це позитивно сприймається як жителями так і гостями міста. Прийняття такого рішення дозволить упорядкувати розміщення елементів реклами на території міста Тернопіль та відновити його естетичний вигляд, зменшити психологічне навантаження, підкреслити його культурну особливість та уникнути можливих травматичних випадків», — йдеться у електронній петиції тернополянина.
Збір підписів за петицію розпочали 30 березня 2021 р. Станом на зараз її вже підписало 223 людини, всього потрібно 300 голосів «за», а до кінця збору підписів залишилось 6 днів. Підтримати ініціативу тернополян щодо зменшення кількості реклами в місті Тернополі можна за наступним посиланням:
Прокоментуйте