Комунальники планують провести заміну 1,5 кілометра дороги.
Додамо, що під час проекту щодо ремонту дороги у Теребовл та початку робіт у 2018 році, жителі розділилися на два табори – одні були проти того, щоб старовинну бруківку забирали, і просили просто її перекласти, інші ж були прихильниками сучасного ремонту – без бруківки з асфальтом.
З цієї причини у місті навіть відбувалися мітинги.
Так, ще 1 жовтня 2018 року у Теребовлі близько сотні людей вийшли на пікет під міську раду. Вони виступали проти демонтажу старої бруківки на центральній дорозі містечка.
Тоді міська влада та Служба автомобільних доріг у Тернопільській області знайшли компромісне рішення.
Аби зупинити протест, дорожники дали завдання підрядній організації вкласти назад демонтовану бруківку. Виділені на ремонт кошти повернули в бюджет.
Впродовж 2018 – 2020 років у Службу продовжували надходити листи від громадян, які скаржилися на деформовану бруківку і вимагали її замінити асфальтом. Втім, погодитись на це рівнозначно розпаленню нового протесту.
Компромісне рішення
Ремонт траси М-19 Доманове–Ковель–Чернівці–Тереблече – пріоритетне завдання дорожників Тернопільщини. Служба автомобільних доріг у Тернопільській області врахувала пропозиції і прихильників демонтажу бруківки, і противників. Після детального вивчення проблеми, наші фахівці запропонували провести у місті Теребовля капітальний ремонт 1,5-кілометрової проблемної ділянки. Бруківку перестелять на тверду бетонну основу, комунікації під дорогою перенесуть.
Наголосимо, що капітальний ремонт – окремий вид робіт і він вимагає проведення окремої процедури закупівлі. Через те, що під дорогою, всупереч закону та нормам, пролягають комунікації, провести цей ремонт у 2020 році неможливо.
Служба автомобільних доріг проведе цьогоріч тендер на роботи в Теребовлі.
Реалізацію капремонту запланували у 2021 році. І ось 2021 рік нарешті прийшов і у Теребовлі розпочали ремонт центральної дороги. Так, дорожники обіцяють встановити бруківку на дорозі протяжністю 1 кілометр, а решту шляху – 500 метрів – встелити асфальтом.
“Специфіка цієї дороги , що вона у брукцівці, значить проектант буде планувати тут також бруківку. Сьогодні на цій ділянці дороги проводиться буріння, щоб ми визначили конструктив дорожнього одягу, згодом будуть проводитися проектні роботи, щоб запланувати, який робити шар щебню, асфальту, і яку давати товщину бруківки. Довжина 1450 метрів погонних, у бруківці буде влаштовано близько кілометра, щоб зберегти історичну пам’ятку міста Теребовля, зробити дорогу у бруківці, – відзначив Олег Продан, начальник управління капітального будівництва ТОДА. – Також стару бруківку планують складувати, щоб в подальшому її використовувати для облаштування соціальних об’єктів міста Теребовлі”.
Прокоментуйте