Концепцію покращення дорожнього трафіку попередньо розробили фахівці ТОВ «НТ Дорбудпроект». Вони підготували карту-схему на основі пропозицій профільних фахівців патрульної поліції, управління транспорту, управління житлово-комунального господарства, а також тих пропозицій і зауважень, які надійшли від жителів міста.
Як зазначив мер Тернополя Сергій Надал, зважаючи на зростання кількості приватного транспорту на дорогах Тернополя, ускладнення руху громадського транспорту та застарілу забудову вулиць, яка не пристосована до сучасного трафіку, необхідно змінювати та по-новому моделювати перехрестя і вулиці, а також використовувати нові технології в сфері паркування.
— На тих об’єктах у місті, де вже змінено схему ОДР, ми бачимо позитивний результат та зменшення аварійності і заторів. Тож ми й надалі будемо покращувати транспортну інстраструктуру, щоб розвантажувати вулиці та забезпечити безпеку на дорозі як водіям, так і пішоходам та велосипедистам, — зазначив міський очільник Тернополя.
Він також подякував тим жителям міста, котрі уже надали власні пропозиції щодо вирішення існуючих проблем та додав, що в ТМР чекають і на інші пропозиції. Так, усі бажаючі тернополяни можуть долучитися до обговорення запропонованих експертами змін та до 1 листопада надавати власні пропозиції і зауваження через Google-форму.
Серед запропонованих фахівцям рішень — влаштування додаткових смуг руху, збільшення кількості світлофорних об’єктів, тимчасових стоянок для автомобілів та велодоріжок. Для окремих об’єктів пропонується і повна перебудова вулиці та кардинальна зміна схеми організації дорожнього руху.
Як повідомляють у Тернопільській міській раді, схема модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя розроблялася на основі імітаційного моделювання дорожнього руху на перехрестях та основних магістралях міста з врахуванням низки факторів. Зокрема: час затримки водіїв, наявні житлові будинки, параметри проїжджої частини, конфліктні точки, вечірній і ранковий трафік, світлофорні об’єкти тощо. Усе це дало змогу детально оцінити і проаналізувати загальну схему руху на одному чи одразу декількох об’єктах, щоб змоделювати оптимальний кінцевий варіант.
Зокрема, зміни пропонується внести на одній із найбільш завантаженій транспортній розв’язці – вул. 15 Квітня – вул. Р. Купчинського – просп. Злуки.
— Як дослідили фахівці в листопаді 2019 року, інтенсивність руху за добу тут складала 25 тис. транспортних засобів, а вже після впровадження карантину кількість автівок зросла майже на 40%. На вул. 15 Квітня від Збаразького кільця максимальна довжина затору в години пік становить близько700 м. п, а також утруднені лівоповоротні заїзди. Тому тут пропонується: влаштувати відокремлену правоповоротну та лівоповоротну смуги, що зменшить затори на магістральних вулицях, та влаштувати острівці безпеки на пішохідних переходах, — пояснюють в мерії.
Усі інші об’кти модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя можна переглянути ТУТ.
Прокоментуйте