Наш проєкт “Жертводавці війни” створений спеціально для тих тернополян, які купують та не задумуються про наслідки своїх покупок. Гроші, витрачені на придбання товарів чи послуг компаній, які не вийшли з ринку росії через довгий ланцюжок перетворень живлять економіку країни-агресора. Тож, купуймо зважено, шукаймо аналогів на відчизняному ринку, тим самим спонукаючи власну економіку розвиватися.
Будьмо гідними своєї країни, яка уже третій рік веде війну з 3,14-де-рашкою…
Nestlé та інші гіганти
Незважаючи на повномасштабне вторгнення Росії в Україну та міжнародні санкції, багато відомих світових брендів у сфері FMCG (товари повсякденного попиту) продовжують свою діяльність на російському ринку. Серед них – швейцарська Nestlé, американські Procter & Gamble та PepsiCo, британсько-нідерландська Unilever та французька Yves Rocher. Ці компанії не лише не згорнули свій бізнес у Росії, але й продовжують активно розвиватися та отримувати значні прибутки.
Nestlé, один з найбільших виробників продуктів харчування у світі, має в Росії сім фабрик та понад 7000 співробітників. Procter & Gamble продовжує виробництво на двох заводах у Росії. PepsiCo, незважаючи на обіцянки скоротити діяльність, відновила виробництво напоїв під новими брендами та продовжує набір персоналу. Unilever, виробник широкого спектру товарів від продуктів харчування до засобів особистої гігієни, збільшила свій прибуток у Росії вдвічі. Yves Rocher, відома косметична компанія, відмовилася від бойкоту російського ринку.
Гроші
Продовження діяльності цих компаній на російському ринку приносить їм значні фінансові вигоди. Наприклад, річний дохід Nestlé в Росії у 2021 році склав понад $2,5 млрд. Procter & Gamble збільшила свій загальний річний дохід на 5,35% у 2022 році. Unilever подвоїла свій прибуток у Росії з €56 млн у 2021 році до €108 млн у 2022 році.
Сплачуючи податки до російського бюджету, ці компанії фактично фінансують військову агресію проти України. Наприклад, Unilever сплатила близько $50 млн податків до бюджету РФ за 2022 рік, а Yves Rocher – близько $2,9 млн.
Очевидно, що міжнародним FMCG-гігантам доведеться переглянути свою стратегію та зробити вибір між короткостроковими фінансовими вигодами та довгостроковою репутацією та етичними принципами. Питання залишається відкритим: чи зможуть ці компанії знайти баланс між бізнес-інтересами та соціальною відповідальністю в умовах глобального конфлікту?
Цей короткий огляд стосувався лише гіігантів товарів повсякденного попиту. Будьмо уважні, коли купуєте товар, адже є компанії, що не полишили заробляти в руzzzzком мірє. І далі обов’язково буде…
Ось тут цікаве про чай: А ви вже купили російський чай? У тернопільських магазинах все ще продають товари країни-агресора.
А ви вже купили російський чай? У тернопільських магазинах все ще продають товари країни-агресора
Прокоментуйте