Освітньо-аналітичний центр розвитку громад започаткував проєкт «Карта брендів України». Його мета – популяризувати локальні бренди та познайомити з ними якомога більше жителів.
– Цим проєктом ми прагнемо привернути увагу до локальних виробників та підвищити їхню роль, оскільки саме вони створюють робочі місця та сплачують податки у бюджет громади, а також допомогти селам, селищам і містам ідентифікуватись та знайти своє, унікальне місце серед 1469 громад України, – йдеться у дописі на сторінці центру в соцмережі.
За словами ініціаторів проєкту, останніми роками попит на вітчизняні бренди значно посилився.
– Пригадайте, ще з десяток років тому купувати українське було дивним та рідкісним, потім це стало даниною моді, а вже сьогодні – це норма і свідчення свідомого та відповідального вибору.
Усіх охочих, й жителів Тернопільщини в тому числі, просять пригадати бренди, з якими асоціюються громади, міста чи регіони України та заповнити невелику анкету.
– Далі, ми запустимо онлайн-голосування, завдяки якому ми разом визначимо ТОП-3 бренди для кожної області.
Перший крок ви можете зробити вже зараз перейшовши за посиланням та заповнивши анкету https://bit.ly/3L4jCyQ
Прокоментуйте