У Тернополі відбувся дводенні тренінги редакторів комунальних ЗМІ Тернопільської, Львівської, Волинської, Закарпатської областей. Керівники редакцій вчилися стратегічному плануванні в медіа-організації. Організатор заходу – Тернопільський прес-клуб.
Газетярі дізналися, що таке стратегічне планування, медіа-бізнес, який життєвий цикл видання, формулювали свої редакційні завдання для минулого, теперішнього і майбутнього. Учасники тренінгу проаналізували кожну газету, виробили уявлення по кожному виданню про його читачів, рекламодавців і конкурентів. Окремо дізналися про грантові можливості для новостворених газет.
Під час наступного тренінгу учасники познайомились із принципами побудови дизайну газети, видами сторінок та їх особливостями. Окрема розмова стосувалась використанню в газеті фотоілюстрацій, зокрема яке фото гарне і погане, які фото ніколи не можна ставити на шпальту, етичні проблеми при виборі фото, питання кадрування, роботи з малюнками, коміксами і колажами, використання постановочного фото.
Плідною була дискусія стосовно застосуванню в газетному виробництві інформаційної графіки, типових помилок при її виробництві.
Про ці проблеми учасникам тренінгу розповів Дмитро Кліманов – генеральний директор ТОВ РІА «К&К» та Євген Таратухін – головний редактор ТОВ РІА «К&К», видавничий дім «Телегазета».
Прокоментуйте