З метою розвитку інформаційно-цифрової компетентності та підвищення рівня готовності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області до викладання в умовах цифровізації освіти, передовсім, здійснення дистанційного навчання, Тернопільським обласним комунальним інститутом післядипломної педагогічної освіти започатковано проведення низки навчальних онлайн-тренінгів з освоєння хмарних сервісів, зокрема, Google Classroom.
У Тернопільському ТОКІППО, на онлайн-платформах Google Meet та Google Classroom, відбувся перший такий тренінг – «Хмарні сервіси в роботі вчителя історії та суспільствознавчих дисциплін. Google Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання».
Під час тренінгу наставниками-тьюторами педагогів були Іван Букавин, завідувач відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів, методист з історії та суспільствознавчих дисциплін, та Галина Горда, методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти Тернопільського ОКІППО.
На початку навчання між його учасниками відбувся обмін раніше накопиченим досвідом роботи з хмарними сервісами. Зокрема, власним, вже значним, досвідом роботи у сервісі Google Classroom поділилася Ірина Гуменна, вчитель історії Тернопільської спеціалізованої школи I-III ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов.
У ході навчання учасники тренінгу оволоділи новими знаннями, а також засвоїли, поглибили та вдосконалили практичні навики використання хмарних сервісів, застосунків Google для створення освітнього онлайн-середовища, налагодження взаємодії між педагогами та учнями. Вчителі історії та суспільствознавчих дисциплін навчилися налаштувати сервіси Google Classroom, створювати предметні курси для організації дистанційного навчання.
Здобутими знаннями та навиками роботи на платформі Google Classroom педагоги зможуть скористатися для організації дистанційного навчання, на уроках та в позакласній діяльності, а також у методичній роботі.
За підсумками навчання-тренінгу свій кваліфікаційний рівень підвищили понад 90 вчителів історії та суспільствознавчих дисциплін закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.
Прокоментуйте