Українцям не світять дешеві євробляхи, і ось чому

Українцям не світять дешеві євробляхи, і ось чому


Держава штучно створила війну між власниками “євроблях” і машин на українській реєстрації. Перші заявляють про право користуватися лазівкою в законі і небажанні платити податки в корумповану систему України. Другі говорять про нечесність в обході законів і справедливо заявляють про те, що “бляху” важко притягнути до відповідальності за ДТП. Про це пише “Автоцентр”.

Сьогодні у всіх розвинених країнах акцизом обкладаються товари / послуги, що потрапляють в три категорії:

 продукт є небезпечним (шкідливим) для здоров’я людини (приклад – алкоголь і тютюнові вироби);

завдає екологічної шкоди (наприклад, бензин);

якщо продукт конкурує з товарами вітчизняних виробників або завдає соціальної шкоди (товари, пов’язані з бізнесом азартних ігор).

Тобто акциз в інших країнах – це податки на те, що приносить шкоду людині або державі. Так розвинена країна намагається убезпечити себе і своїх громадян.

В Україні левова частина акцизу на авто йде в Дорожній фонд, а з нього гроші витрачаються на утримання і захист доріг. З цього випливає, що держава ні в якому разі не піде на зниження акцизу, тому що саме з нього в нашій країні ремонтуються та утримуються дороги.

Можна довго міркувати про те, коли знизяться акцизи на розмитнення авто, але в реальності це не станеться найближчим часом. Для цього їм доведеться назвати справжню причину величезного податку, а потім прописати в Податковому кодексі за яким принципом в Україні вибираються підакцизні товари.

Додав: rovesnyknews











x

Варто прочитати

парти

Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної ситуації – рекомендації МОН щодо старту 2020-2021 н. р.

З 1 вересня у школах необхідно дотримуватись соціального дистанціювання і правил гігієни, педагогам варто спілкуватись ...