За даними організації, в регіонах країни (у тому числі і в Тернопільській області) розміщені білборди з агітацією на користь Сергія Капліна та Андрія Садового, які не мають вихідних даних (відомості про установу, що здійснила друк, тираж, інформація про осіб, відповідальних за випуск, замовники відповідних матеріалів).
Це є порушенням ч. 3. ст. 59 закону Про вибори Президента України.
Зазначається, що білборди були розміщені за кілька місяців до початку виборчого процесу, проте після офіційної реєстрації кандидатів вони вважаються передвиборною агітацією та повинні розміщуватися відповідно до законодавства.
“Активні рекламні кампанії також проводять інші потенційні кандидати. Незважаючи на те, що до дня офіційної реєстрації формально вони не порушують норми чинного законодавства, такі дії свідчать про свідомі маніпуляції та публічну неповагу до основних принципів демократичних виборів”, – зазначили у КВУ.
Бейгер Вероніка, випускниця юридичного факультету ТНЕУ
Контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програм в Україні», що фінансується Агентством США з міжна-родного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.
Читайте також:
Опитування: жителі області вірять на краще після виборів
Кандидати у Президенти скуповують цілі сторінки районних газет Тернопільщини
Чи будуть тернопільські чиновники впливати на вибори
Прокоментуйте